okej ni får skälla på mej

Blev inte alls mycket skrivet för mej som jag lovade :]
Duschade sen komme joanna , vi har suttit och målat naglarna och sett dokumentären om Josef fritzl och fyfan vilken monster han är !! fattar inte hur man kan göra något sådant som han gjorde !
Sen så är vi ju lediga imorron så då sticker jag och joanna till luleå och shoppar ! wihooo =)
Kommer bli kalaskul. Sen så har vi suttit och skrivit på '' Komihåg '' lappar vad vi ska köpa , eller iaf kolla på om det finns.
HAHAH nivet , jag och mitt minne (A)
Så snart blir det att lägga sig i sängen och sova så vi är pigga och orkar gå hela långa dagen imorron , bussen går ju ändå 08.10 så blir att kliva upp tidigt ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0