Luleå

Nu är jag pigg och glad och har tid att berätta om igår.
Vi var framme där iaf vid halv 11 och försökte vi hitta alla gallerior , nog gjorde vi de men vi gick fel mass gånger , vi villarunt där lite och så.
Och sen börjades de att spendera money (L)(L)(L) , gick åt en hel del för både jag och joanna.
Sen så var de maknad där också , så när vi hade typ gått på alla affärer så gick vi där och kollade lite och så kände jag igen en kille som brukar så på torget nere på stan, han säljer piercing smycken osv så jag stannade och kolla och tror du inte gubben börjare ragga på mej :O, han började kalla mej prinsessan och han sa att jag hade jätte vakra ögon , han ville att jag skulle dra upp tröjjan för han ville se min piercing , sen frågade han hur gammal jag var och jag sa självklart 15 , så svarade han '' ojj , jag trodde du var 19 , det är säkert '' . jag bara började skratta .

Sen så satt det en kille där när vi komme , och han skulle ta hål i näsan .....och han gjorde de ! men ni kommer alfrig gissa med vad han tog med - jo en skärphåltagare  :O , asså en stor tång som man gör hål i på skärp.
 Sen när killen gick så började på båda skratta och sa '' HAHAHAH den där killen kommer jag aldrig glömma '' och '' han var ju fan dum i huvudet ! ''
Det jag hörde bara när dom började skratta och sa det där men joanna såg det hela !
Ofta man ens vill ta hål i nästan på ett utestånd , inga handskar , ingen  rengöring , INGENTING !

Iaf det jag fick med mej hem var.
• En svart te
• Underkläder
• Nit leggings
• Världens fräschaste skor
• En halsduk
• Örhängen.
 
Hittade tyvärr inte det jag mest ville ha men ...alltid nånting
Är iaf skit nöjdöver allt , och jag ångrar inget ....Det brukar jag alltid vara.

Slänger in en bild på skorna.


Kommentarer
Postat av: juulan

svar: på kupan här i Skellefteå=)

2009-03-28 @ 14:40:46
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0