2-2

ojojojoj vad det är spännande nu ! 2-2 efter förlägging och båda lagen är nära hela tiden.... jag som hade tänkt gå och lägga  mej och läsa men det kommer ju inte gå eftersom jag har två föräldrar som sitter och skriker som galningar så hela huset ekar.
kvällen har gått jävligt fort, lite plugg är bort gjord och så har jag sätt min favvoprogram nämligen charter hjältar!
Jag har lovar mej själv att jag ska börja gå och lägga mej tidigare så jag får min sömn som jag behöver för jag ska orka träna hårdare och framför allt att jag ska bli gladare och piggare!
Och det börjar jag redan med ikv så tack och bock för mej ♥



Neger redan liten... vad ska man tro ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0