Vi mot världen

Har suttit på bryggan på manhemsakajen ikv med emilia , runa & malin och smidit massa sommar planer och snackat lite midsommarplaner osv. Riktigt mysigt . Blev lite småkyligt men...
Insåg just att jag just missade So you think you can dance ,   det är så sjukt jäkla bra !  Om det är nått som jag skulle vilja kunna så är det dansa ! Sitter och leér hel tiden när jag ser de och blir helt tagen av de.
Dom är så otroligt bra !  Så det sög att ja missade de...

Men iaf så är det jobb som gäller i morgon , 12.00-21.00 Blir nog en jobbig dag morgon , kommer vara mycket folk men som tur är vi 2 som jobbar.
Så ska krypa ner i min varma säng och se '' vi hade iaf tur med vädet IGEN ''
Vi hörs imorgon bitti ! ♥


Världens bästa anton ♥ !
Kommer sakna er 9a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0