Söndag

SÖndag = jag skulle vara ledig , men iaf så var jag tvungen att jobba.Elin hade blivit sjuk så micke ringde och väckte mej kl 10 i morse. Inte fan fick ja sova ut idag heller :(
JObbade fårn halv 11 till kl 8 , så ni kan ju gissa om jag är trött nu.

Gårkvällen var jag med massa folk , började med att vi var hos mej och jag vicke och emilia såg fotbollen ,( säger bara : katastrof ), sen så kom anton , ralle , simon , vicke , sofia , linn , matte och johanna och vi spelade kubb , men det blev inte så länge för vi körde killarna mot tjejerna och killarna vågar juinte förlora mot tjejer så dom fuskade en hel del !
Sen så drog vi ute och körde , var bara ute och hängde typ :P
Så så drog alla så jag, linn , sofia , jens och jocke for till johanna och spelade guitarr hero, så var inte hemma förän 2 nån gång.


nää , nu ska ja hoppa in i duschen sen ska ta det så lungt man bara kan ta de ;)
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0