So fine

Har leget ute och stekt hela dagen ! man måste ju passa på när man kan och när solen lyser. Jag hatar verkligen att vara i stugan , men nu när det var sol och vi sovde ändast en natt så gick det ganska bra ändå.
Jag trivs bäst i stan :]
Hursom helst så har jag duschar nu så ska käka lite glass sen ska jag krypa ner i sängen och se filmen som går på 5an. Imorgon jobbar jag morgonpasset sen på kvällen blir det förmodligen folk.
Det ska tydligen vara varmt hela veckan så blir att fara och bada och steka på mina lediga dagar ! Helt underbart
Imorgon kommer min lön dessutom så ska ner på stan imorgon efter jobbet och inhandla lite saker, kan lova att lönen är väldigt välkommen nu.


Bilder från midsommar kommer snart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0