Put your hands up in the air

Vädret har ju varit rätt så wierd idag , åskat , spöregnat och varit kanon sol ! Rätt så ojobbigt må ja säga. Har legat ute och stekt när solen har varit framme och när alla feta svart moln kommit så har ja gått in och chillat. Känndes rikigti skönt att vara ledig en dag som denna, eftersom jag har lykats blir lite brun idag iaf.
När alla moln hade dragit och det var fint väder här så drog jag & emilia till bergsbyn och köpte mjukglass och självklart så regnade det när vi kom dit....Lyckat.

I veckan så tummade jag och min syster på att vi ska fara ut och springa en gång i veckan hela sommaren , så hade tänkt göra de nu.
Vi syns i eljusspåret ;)
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0