SOMMARLISTA 09 !

                                                                                                      ´
1, Nakenbada
2. bada med kläderna på
3. bada mitt i natten
4. äta bergsby glass
5.lära känna 20 nya människor
6.tälta
7.sova på studsmattan
8. ska blir riktigt brownie
9.vara vaken i 2 dygn
10. impuls göra nått.
11.smita ut mitt i natten
12.åka gummi båt i älven
13.jobba.
14.sova en hel dag.
15.vara i våran stuga.
16. Stadsfesten
17.PDOL
18.lulekalaset.
19.trästocks
20.göra bort mej ( inte så svårt ! )
21.spela kubb i mängder
22.göra mina päron väldigt arga och besvikna
23.pussa en okänd
24.åka karuseller
25.bryta mot lagen
26.prata med erik hassle
27.tjejkvällar.
28. grilla med massa trevligt folk.
29. göra nått vågat.
30.Och göra den här sommaran till den bästa hittills ! ♥

Här har ni 30 saker jag strävar att göra innan sommaren är slut !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0