Love game

GUD ! jag är helt slutkörd !

Har varit full rulle hela dagen , inte en ända ledig stund , sålt ungefär 2000 liter. Sista 3 timmarna så slutade min hjärna fungera. Ingenting blev rätt, kunde inte prata , inte räkna.
Sen så var det en farbror som svimmade och föll ihop idag just utanför maxi så jag ringde 112 , hans fru kan ju inte haft många får i hagen för hon ville inte ringa dit en abulans , hon sa ba '' Han har varit hos doktorn idag så det är lugnt '' & '' han ställer sig nog upp om ett tag ska du se  ''
Övertalade hon iaf til sist.

Imorron är det jobb från 10.00- 16.00 (hoppas på en lugnare dag imorgon), sen på kvällen så taggar vi en trevlig midsommar kväll med brudarna !
Och jag säger godnatt nu , och jag skämtar inte ! är sjukt trött.
Pusshej♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0