Jag vill ha dej nu som jag hade dej förrut

Eftersom jag inte skrev nått igår så kommer en kort sammanfattning...

Igår: Så for jag malin, emilia till älven och hade picknick satt och åt marabou och jordgubbroch njöt av sommaren. Sen kom en massa andra människor också. Det blev bad igen för mej och emilia. Riktigt roligt iaf !

Idag:  har jag jobbat till 3  och direkt när jag kom hem så gick jag ut och satt mej i solen , 23 grader kl 4 det är inte dumt !
ÄLSKAR VERKLIGEN VÄDRET JUST NU

Ikväll: Ska jag åka gummibåt längst  älven i solnedgången med massa härliga brudar/ killar.Så blir att fara upp på maxi om ett tag å köpa en båt först !   Det nalkas bad också så får se vad som händer ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0