Första doppet

Tjenare

Kan meddela att jag tog mitt första dopp ikv, jag runa och emilia for till runa och käkade tårta sen så drog vi vidare till örviken och hoppade ner för bron och tog en massa sommer bilder.Vi stod säkert uppe på bron i 30 min.Och som vanligt var jag sist i :] ( ja , jag har blivigt en riktig badkruka ) Varmt var det då inte. glad att jag gjorde de iaf.
Sen så körde minst 10 långtradare förbi och tutade åt oss , en bil var även på väg och stanna för att plocka upp runa ;) Hon gick på vägen helt ensamm och bilföraren såg inte jag och emilia , bara runis. Typ pedofil.
Iaf så fryser jag lite smått nu så ska gå och lägga mej i sängen och se nått bra på tv.
Bilder kommer !


Pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0