Dagen före D

Skola idag , var och övade i kyrkan inför imorron typ i 2 timmar , och jag kan ju lovade att de kom några tårar. Det är först nu jag börjar inse att det här är på riktigt. Att alla vi kommer splitras.
Sista året alla vi nior står där i kyrkan tsm och sjunger , och förra året var det bara lycka att få sommar lov , men nu är det både sorg och lycka. Jag kommer gråta som en tok i morron !

Sen så gick vi till skolan och städade ut ur skåpen och hade kramring , kändes så skönt att krama alla i klassen.Hade tårar i ögonen hela tiden men kunde hålla inne dom. Vi fick  tillfälle och säga vad vi ville till hela klassen men jag fick inte fram ett ord.
Så nu sitter jag här hemma och ba chillar , ska gå och fixa nå middag till ikv sen dra upp och jobba kl 15.00.

NU:
Laga middag.
måla naglarna.
Ta fram allt till imorron.

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0