Vi är på gång vi är laddade vi är tända !!

Blev väckt kl 11 imorse så gick upp och åt frulle sen så gick ja och la mej och sov igen  - tills nu. Behövdes iaf för jag kände mej rätt så sliten i morse , men nu är jag fulladdad med ny energi !
Vi träffades alla på stan ( jag, emilia, runa & malin) sen drog till nått ställe och satt där och taggade och vi hade planerat att se hassle som började kl 9 men dom andra brudarna tjorvade så jävla mycket så vi kom in på området när han spelade sista låten , hade gärna sätt alla låtara men som sakt kommer se han 2 gånger till isommar !!
Efter han hade spelat så kom han ner och gick ju självklart dit och sa hur jävla kung han är ,  fick två autografer och 3 kramar och bilder av han så ni kan ju gissa hur glad jag var då ! Jag hoppade och glädje ochde var typ på väg att komma nån tår för mej.
Jag och emilia hade tappat bort runa och malin så vi gick runt och strosade sen så impuls gjorde vi en tatuering , vi gjorde en likadan på samme ställe.
Sen så var det dax för Ledin och då var ju självklart emilia borta , jag runa och malin stod i mitten nånstans och det var rätt så många som hade sätt oss på tv.Helt vilda var vi iaf.

Kan ju sammafatta kvällen med två ord - HELT OTROLIG !!!

Nu ska jag börja fixa mej för kvällen ♥



ERIK HASSLE

Copyright !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0