Life is wonderful

Jag bad min lilla syster komma och väcka mej kl 10 men det hade hon helt glömt bort & då kom hon in där vid 11 och frågade om jag ville följa mej ut och springa ....njaa asså det är ju lite trögt för sånt på morgonkvisten. Så det blev inget av med de.
Det är ju beach fotbollen idag i boviken , vill dit men vill ännu mer på stan.Det är så få gånger ja kommer kunna fara ner dit. Fick veta i veckan att vi kommer typ att jobba tills skolan börjar om. Och tänk jag började 2 veckor för skolan hade ens slutat så har typ jobbat 12 veckor då. Kanske inte det roligaste att jobba en hel sommar men jag har faktiskt  tid att göra roliga saker oxå , och vem äre som kommer ha mycket pengar efter denna sommar ? ;) - JAG
Utlandet here i come baby !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0