until we bleed

jag har haft otroligt kul ikv , det var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde i kväll.Vi träffades iaf på maxi där vi 9 ´just innan dom stängde sen så satt vi oss utanför och smide planer inför pdol osv.Sen när maxi hade stängt och vakterna hade farit så hoppade jag in i kundvagn som vi körde runt me , emilia och fanny körde in i stolpar och trotoarer och ojj vad vi skrattade. Sen så körde dom i  vagnen där alla vagnar stå igen och jag satt i fortfarande i och dom låste fast vagnen med en annan så där satt jag inlåst. Svårt att förklara med ni ska få se bilder sen ;)
Hände även en olycka med mopparna men de är sånt som händer.Det gick bra så ingen fara.Sånt som man lär sig av.
Efter de så for jag hem för hade tänkt de skulle bli en tidig kväll för imoron blir de att gå upp tidigt...Vi ska nämligen till umeå och köpa en bil och hälsa på lite släkt.Lite shopping kommer de förmodligen också att bli (A)
Kommer nog inte uppdatera nått imorgon förrän på kvällen nån gång när ja kommit hem.Kanske hinner med att inlägg på morgonen innan jag far men de tvivlar jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0