TITTA VAD JAG HITTADE PÅ FACEBOOK!



En kille som jobbade på hotellt när vi var i turkiet hade hitta mej på facebook och hade skickat en vännförfrågan till mej och när jag kollade på hans bilder så såg jag denna !Jag minns det som igår, jag hade varit upp på '' scenen '' och dansade turkisk folkdans med all personal.Sen så kom hanifi ( Han heter de ) som höll om mej och hans kompis sprang och hämtade kameran och tog kort på oss. Denna bild är alltså tagen med hans egen kamera.Och jag har bara sätt den en gång förr , han satt och visade bilen genom webben på msn och ni kan ju gissa hur bra man såg då ?`
Fick tårar i ögonen när ja fick syn på bilden , hade det så sjukt kung under dom två veckorna jag var där och jag länktar tillbaks hur jävla mycket som helst !  Det är ändå två år sen vi var där och dom kommer fortfarande ihåg mej. Skickar gulliga sms och pratar med mej på msn.Jag har lovat dom att en vacker dag kommer jag och hälsar på igen ! ♥


Sen så hoppas vi att det går vägen med våran resa nästa år emiilia , runa & malin  ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0