Tatuering

Ja nu var det här med tataueringar igen , jag har ju fått lov att tatuera mej nu i september ( Födelsedagspressent ). Har vetat vad jag vill sen ett år tillbaks , 3 stjärnor på skuldebladet som står för mamma , pappa och syster. Dom är stjärnor som lyser upp mitt liv och är mycket betydelse fullt för mej.
Men nu har jag börjar funderat lite , skulle även vilja skriva nått betydelsefullt mitt på ryggen längst upp. Det finns en fördel att ha på ryggen , de är att man kan täcka den när man vill.Och nackdelen är ju att den inte syns så ofta om jag har på skuldebladet. Självklart vill jag att den ska synas eftersom det är nått jag är stolt över.

Jag måste välja ett ställe för jag tycker det blir för mycket att ha på båda !


Ungefär där skulle jag vilja ha den då men sjävlklart nån annan text !

och sådär ungefär men stjärnorna , men bara 3 !

Så snälla hjälp mej , vad är snyggare? Nacke eller skuldeblad ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

nacke

2009-07-22 @ 09:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0