Situationen är så sjuk

Har inte varit så duktig att skriva men jag har fullt upp med jobbet sådär har ni anledningen...Men det var inte kul att jobba idag , 25 grader och jag stod i skuggan fr¨ån 8 till halv 4. Folk måste ju tro att jag är rädd för sol för jag hade på mej svart byxor och en svart hoodtröjja medans andra kom med shorts och linne.Kan lova att det blev rätt så varmt med de jag hade.
Var helt slut när jag komme hem iaf , komme i säng lite för sent igår så var fruktansvärt att komma upp i morse.Så gick och vilade ett tag sen så for jag och mamma till mormor och hämtade lite saker.Och efter middagen så for jag ut och prövade mina nya löpar byxor. 45 minuters löpning och det kändes riktigt skönt efter.
Ist för att skriva hur min kväll sätt/ser ut så får ni se den genom en bild ist.


Och en bra film och en kopp te. Me like ♥


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0