PDOL !!!

Godmorgon ! Går dagen var hela jävla otroligt !, jag kunde verkligen inte sluta lee och det kan jag fortfarande inte.Så sjukt roligt det var. Började iaf att vi åkte buss dit vid 2 , gick på stan och kollade  festivalenområdet , åt osv sen gick vi till scenen där lorentz& M.sakarias spelade , gick dit i god tid så vi fick bra plats( längst fram ), sen så träffade vi petra och hanna som var precis lika glada och peppade som oss , och medans vi väntade så började vi snacka med en scenavakt kille som var as lik tsatsiki , som vägrade ta kort på oss. Sen var det dax för dom att komma ut på scenen och då började de jublas vill ja lova.Just före dom kom ut så såg jag marty bakom scenen så jag började skrika och vinkade till han och han vinkade tillbaka ! Skrek/sjöng som en galning hela tiden igår och nu har jag typ ingen röst och har ont i halsen. Jag och emilia hade skrivit Lorentz & M.sakarias i våra händer så vi stod och höll upp våra händer hela spelningen.G A L E T vad bra dom är ! två jävligt snygga bröder som kan sjunga , blir det bättre?
När dom hade spelat klart så gick vi och snackade med vakterna bakom scenen och så gick dom och hämtade lozo och marty till oss , stog där och tog massvis med kort med dom och kramar autografer och sen stog vi där i 20 min och bara snackade och dom är hur trevliga som helst ! Sen så skulle vi köpa t-shirtar av dom men dom hade inga där så vi fick deras managers nummer och sa att vi skulle ringa om en 1 timme , vi ringde och gick och satte oss utanför skoogs hotell där dom bodde och väntade , men sen så svarade dom inte men helt plötsligt så såg jag lorentz och deras DJ komma och gå på gatan  och dom kände självklart igen oss så vi blev erbjudna att komma upp på deras hotell rum och få våra t-shirtar men vakterna var så jävla sura så det gick inte , ist gick dom upp och hämtade t.shitar åt oss och då blev det självklart ännu mer kramar osv. Sen så gick vi till karusell området och då stötte vi på sakarias och den andra snubben och blev tillfrågade om vi ville åka radiobilarna med dom men dom hade just stängt. Gårdagen var så sjukt roligt iaf !  Andra gången jag ser dom i sommar live och jag lovar dom blir bara bättre för varje jävla gång !

Bilderna kommer sen , ska hoppa in i duschen nu för snart kommer emilia hit ! PUSS ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0