One more drink

En heldasg på stan och jag lovar att mina fötter värker....hittade en as snygg kavaj på H.M som jag inte kunde låta bli att köpa ett linné och jag måste ju säga att det svider i min plonka nu, min lön kommer inte föränn i slitet på nästa vecka...

Och när vi stod i kö när vi skulle köpa milkshake gissa vem jag¨såg då ??? - TSATSIKI !!! scen vakten från pdol och han kände igen mej så han hälsade ;) lite pinsamt.....

Emilia kom precis ut från duschen nu så ska väll fortsätta med maten...Grillat och krokettet MUMS ;)
För ikv kör vi , ledin spelar ikv och vi ska stå längst fram så nu taggar vi med ledin låtar för fulla muggar ;)
fan nu råka jag trycka på nån knapp......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0