Min lediga dag.

Jag hatar telefon försäljare ! Jag blev väck av att det ringde imorse kl 12 och jag orkade inte gå upp för att svara för jag trodde det var mamma eller pappa som ringde hem för att väcka mej.
Det ringde minst 20 signaler...Blev tokig så gick upp och svarade men då la dom just på. Gick och kollade på telefonanitan '' Skyddat nummer ''
iaf så snörde jag på mej några kläder och drog till rebecca och såg matcherna från gothia , Och gissa. Det var våra brazzar som spelade!!! Hur roligt som helst att få se dom igen. Dom vann mot AIK med 2-1.

Sen så drog jag emilia&fanny hem till mej och käkade nudlar, for på maxi och köpte kladdkaka.
Dom for hem och jag for till expert och lämnade in min jävla mobil , dom sa förra gången att jag skulle få en annan model när jag lämnade in den nästa gång men det fick jag inte. Fick en gammal jävla nokia som jag inte ens kan med. Skulle ta 2 veckor att avgöra om jag skulle få en ny eller inte. Kommer inte att sms med folk för tar en evighet att skriva.

ikv så ska jag till boviken och grilla/spela vollyboll med mina tjejer , måste skynda mej så vi hörs sen !



♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0