LIVET LEKER

vill ni veta en sak ? - Jag har äntligen jobbat klart ! , 10 veckor och det känns hur toppen som helst.
allt känns bara helt underbart nu för jag har sålt skorna , slutat jobba , sol ute ,  äntligen får jag några veckor sommar lov, & imorron drar vi till luleå ! GILLAS

Ska slänga i mej lite mat sen dra jag mej ner till joanna och har en mys kväll med ansiktmask , hårinpackning, måla naglar och kolla i tidningar , visst låter det mysigt ? ♥
Precis vad jag behöver iaf.
Ska se om ja hinner packa lite mer till imorron också och tå bort från köket....Tänkte vara snäll med mamma och pappa när dom kommer hem imorgon (A).

PEACE



Kommentarer
Postat av: Anonym

DEN DÄR TILL HÖGER TROR JAG RÖSTAR PÅ SOSSARNA

2011-08-21 @ 23:38:36
Postat av: TENSTA,STOCKHOLM,SWEDEN

BRA BILD NI SÄTTA UPP.

2011-09-05 @ 15:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0