Händelserik helg

Det har varit en  mycket händelserik helg må jag säga , både bra och dårliga saker har hänt eller mest onödiga saker.
Har sätt både lorentz & M sakarias , och darin live och dom var grymma ! Så jävla mycket bättre live.Det är fan ett MÅSTE att se lorentz& sakarias igen, satans så kul jag hade. bara synd att emilia inte var där =(
Fick iaf autograf av lorents på min arm och en kram genom stängslet , fick även darin Zanyars på ett papper.
Det blev inte nå karusell åkning för mej iår , lika bra de för då hade jag säkert spytt. Träffade massa med trevligt folk och hade riktigt kul.


Vaknade kl 12 nån gång så gick och duschade dirkt sen for ner på stan och hämtade min cykel på polisstationen, sen så har jag jobbat från 3 till halv 6 och jag är fan hur jävla trött som helst nu så blir att ta det lugnt ikv.
Ska nog lägga mej och läsa chic ;)






Bilder från stads kommer sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0