fredag

 Det känns verkligen som en lördag idag , det blev fel i min hjärna när jag hade så kul som jag hade igår. Sånt brukar bara bli på fredagar&lördagar.
Hur som helst har min kväll spenderats med emilia , hon fick en ny cykel idag så hon ville inväga den så vi cyklade upp till maxi sen for vi hem till mej och såg nån film på 1an.
Förövrigt är jag avensjuk på alla som är på pdol ikv men visst , det går inte toppa det vi gjorde igår för det bara bara sjuk ! ;) Hoppas verkligen att det regnar där ikv (A)
Är rätt så sliten från igår och jag ska upp och jobba imorron kl 8 så jag funderar att lägga mej kolla igenom H.M höst katalog , sounds good ?¨'
Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0