För ett år sen så...

Befann jag mej i göteborg på gothia.Och nu är mitt lag som jag spelade/ spelar med ( vet inte hur jag vill ) och en fågel viskade i mitt öra att dom bor på samma skola som vi och Cruziero är där i år igen...och bor på samma skola igen.
Det är så fel.Dom ska inte bo på våran skola och brazzarna ska inte vara där.Är så förbannant sjukt jävla avensjuk så skulle kunna gå ut och bara skrika och skulle gärna vilja kasta sönder en glasvägg på busshållplatsen.

Gothia veckan är det bästa jag varit med om i mitt liv , går inte förklara för det var helt sjukt roligt.En oförglömlig vecka.
Och det som gjorde det bättre var att vårt lag hade så förbannat bra sammanhållning , vi gick och sjung massa norrlandsvisor när vi gick hem från invigningen i säkert 40 minuter.Det är massa sånna små saker som man aldrig kommer glömma.
Allt var magisk , det fanns ett leende på mina läppar hela veckan och det mer människor än mit lag som bidrog till de.Tills vi skulle fara hem....efter att ha lärt känna människor på en vecka och som man vet att man aldrig kommer få träffa igen. Det var då tårarna började spruta. Det var fruktansvärt att sätta sig på bussen och börja resan hem till tråkiga skellhell.

Jag hann iaf ta förväl av brazzarna ,kram och tår kalas i spårvagnen.Minns ett ögonblick när jag stod på ullevi och fick ögonkontakt med  M och vi stod och kollade på varann i en evighet och när han satt sig i bilen utan att säga nått så kunde jag verkligen inte hålla inne tårarna.Det gick bara inte.Det var då det brast för mej.

Utan alla tjejer i mitt lag så skulle de inte ha varit sådär roligt, MILAN TJEJER JAG SAKNAR ER !!! ♥
















Alla små saker som att jag satt och flätade allas hår varje dag , gick med dom på stan , åkte på liseberg , gick och sjön ramsor som '' alla som har en ren klappar nu '' satt och snackade med brazzarna , peppade inför match och DISCOT gjorde vår sammanhållning bättre än aldig förr och jag vet att dom som är där nu kommer aldrig komma upp i vår nivå.Dom kommer inte att klå de som vi en gång hade.
Hörde att discot är inställt i år och det är jag så jävla glad över för då missar dom de (A) För discot var G R Y M T .

JÄVLAR VAD AVENSKJUK JAG ÄR!



´
 

its hurts to miss you....

Kommentarer
Postat av: Liza & Marren

fan vad kul. grymma bilder :D

2009-07-13 @ 22:11:21
URL: http://www.wheresyourdignity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0