finns så många platser i världen att se

Tjenare !
Har legat och degat i soffan hela dagen , jag övertalade pappa att skjusa mej till hemmakväll och hyra lite filmer åt mej.Har sätt två filmer , 8 mile och shooting dog trorjag dom hette.Båda två var riktigt bra.
Har inte haft så mycket bättre för mej så lika bra att bara ligga och chilla när det är sånt här väder ute. Är riktigt jävla less nu. Känner oxå att jag håller på bli sjuk så var skönt att ta det lungt. Min hals mår som den förtjänat att göra efter PDOL.

Med ikv så blir det en typiskt söndags mys med pizza , film och vänner.Ska träffa sofia och emilia kl 7 på junibackens pizzeria och köpa pizza sen dra till sofia och mysa och se film.Är dessutom ledig imorron så ändast två pass kvar för mej ;) Så jag hoppas på jävligt bra väder på det som är kvar av denna sommar !!


Kommentarer
Postat av: malin

Hej, jag är med och tävlar om att bli veckans blogg.

Gå in här http://henningiis.blogg.se/2009/july/vinn-nagellack.html#comment

och lägg en röst på mig. Skulle bli så himla tacksam!

Dessutom länkar jag din blogg i min om du röstar. Kommentera min blogg

och säg till om du har röstat så att jag vet att jag ska länka dig sedan!

Tack på förhand ♥

2009-07-26 @ 18:49:32
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0