En natt i stan ,de dax att dra

Mina ögon orkar inte hålla sig öppna länge till och det är nog ett bevis på att det är dax att gå och lägga sig. sovde max 4 timmar förra natten och steg trots allt upp kl 8 imorse.
Ska sova min skönhetssömn och ladda upp med nya 100 % nya battierier så jag orkar med en heldag/natt i piteå imorron.Far dit vid 2 tiden så jag skriver innnn jag far ! ♥

Var tvärt ute för ett tag sen och himmlen var alldeles klarblå så det blir förmodligen bra väder imorrron också ! Inget kan gå fel nu , taggad till 1000 och livet leker.
IMORRON KÖR VI EMILIAA ;)




Kommentarer
Postat av: emilia

DET HÄR BLIR KUUUUUNG!!!:D

2009-07-23 @ 11:12:32
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0