Dead and gone

igår kväll så var jag förbi joanna en tag, kom hem lite sent & sen när jag hade lagt mej så kunde jag inte somna , somnade inte förrän kl 4 kanske. hade ställt väckaren på 7 men när jag vakna så var den 8. Skynda mej på mej kläderna och störnde i mej en macka. Sen så var de där ju med att ta sig till jobbet så snabbt som möjligt när man har försovit sig....Min cykel hade tappap kedjan & de hade jag inte tid att laga , så då blev det marielles cykel och hon hade borta nyckel.YES.
Gick jätte trögt att sälja idag också....Men har Max en vecka kvar nu !!!

Ska bara fräscha upp mej sen dra jag ner på stan och se om jag hittar nått nyttt att ha på mej imorron på PITEÅ SUPER OCH SPYR som en pansionär sa till mej idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0