10 timmars jobb

hej ! har jobbat i 10 timmar ni och jag kan ju medge att jag är rätt så trött.Men bara mån , tis , ons kvar sen får jag mitt sommar lov ! och mina pengar (A). Iaf så åker jag och emilia upp till luleå på torsdag och är där tills på söndag. Torsdag kväll är det RIX FM festivalen sen fre- lör är det luleåkalaset som gäller. Ska bo i en lägehet där under dom dagarna Så det kommer blir as nice.

Är jävligt sugen på att fara till karlskoga på Putte i parken  och se lorentz &M.sakarias igen. Men det är nu samtidigt som Luleåkalaset så det blir inge av. Får väll nöja mej med att ha sätt dom 2 gånger nu i sommar.
Ska käka nu sen blir det chill hela kvällen med mor och far , det var en evighet sen jag var hemma under en helg.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0