vilket jobb passar dej ?

Mammii komme just in på mitt rum och ville göra ett yrkes test på mej, normalt var de inte men... de stämde fan exakt in på mej :]

1. Vad gör du helst på en tisdags kväll ?
   a. Lägger en fransk manikyr.
   b. Hänger nere i källaren med min legostad.
   c. Spelar uppföljaren till Uncharted: Drake´s Fortune
   d. Sorterar alla mina prov i pärmar efter betyg. igen.
   e. Lutar mej tillbaka i teater stolen på Dramaten.


2. Du anser att du är bra på...
    a....Hudvård.
    b....träslöjd.
    c....datakunskap
    d....att organisera
    e....att bara vara.


3. Hur skulle du beskriva dej själv ?
    a. snygg och fåfäng.
    b. händig och stark.
    c. Smart. Och smart
    d. punklig och strukturerad.
    e. Omtänksam och sympatisk.


4.Vilken är den bästa sommaraktiviteten ?
   a. Regn. För då har jag en ursäkt att rea shoppa.
   b.spela beachvollyboll
   c. att ha ännu mer tid till att träna inför höstens stora LAN- party !.
   d. sommar jobba hos pappa på byrån.
   e. att få träff alla på kollot igen.


5. vad äter du och dricker helst ?
   a. Sallad och grönt te.
   b. Kött och proteindrinkar.
   c. McDonalds eller pizza med iskall läsk.
   d. allt , bara det är låg GI.
   e. vegan mat med sjögräs- shakes.


7. Detta skulle ja ta med till en öde Ö.
  a. Öh , min sminkbox.
  b.Försvarets reserver. De håller upp till 30 år.
  c. visste du att datorer kan lösa alla problem ?
  d. Min handbok så överlever så överlever du på en öde Ö och andra okända platser.
  e. Häääängmattan !


8. Om du hade en dold talang , vilken skulle de vara ?
  a. att forma tungan till ett O.
  b. En snygg handstil.
  c. Rabbla pi med hundra decimaler
  d. städa och prata i telefonen samtidigt 


9. vilket livsmotto passar dej bäst ?
   a. vill man vara fin får man lida pin.
   b. det som inte dödar härdar.
   c. inför smartphone som standard konfirmationsgåva
   d. man ska leva för att jobba, inte jobba för att leva.
   e. Idag är första dagen på resten av mitt - och ditt- liv. Gör något menigsfullt med det !.



svaren kommer senare ikv ! orkar inte skriva mer nu :]  pusshej.





      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0