trött

hallå där =)
hade värkligen inte tid att skriva igår (A)
ska sammanfatta dagen lite kort.
> ställde väckarn på 9 gjorde mej klar och sen drog ja iväg till A-torp på  gymnasieinformation.
> drog till stan. fikade på waynes med karin , joanna och mamma.
>  var hemma där vid halv4 , sen kommer jonas förbi och hjälpe mej med en sak. TACK JONAS =) !!
> sen lagde jag mat . oxfilé och potatisgratäng- gött !
> sen fixade jag till mej , och kvällen tillbringades med brudarna osv.


idag så har jag igentligen match , men ska inte spela för jag har ju legat sjuk hela veckan :(
suger , för var värkligen pepp på spela. Och träna fotboll får jag då inte heller göra =(
åhhhh asså jag har fan inte tränat på en hel jävla vecka nu , känns inte kul om man säger så :P

idag blir de en chill dag tror jag , ska städa mitt rum , plugga elkemi ( jättekul....not ) duscha , sen ikv så ska jag och joanna beställa mina efterlänktade linser :D !!!
nej nu får de vara bra , ska hoppa in i duschen nu.
skriver sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0