torsdag

jag har verkligen inte orkar skriva i veckan, har legat sjuk sen i lördags , inte kul !
har frysit som...som...som... eh jag vet faktiskt inte men jag har har sovit med longkallingar , mjukisbyxor, t-shirt och mjukiströjja + täcke , och endå frös jag :O hur friskt är de ?
mår inte 100 än men siktar på skolan i morron iaf =)

Låg just och såg ''Camp Rock ''
Den är så barnsligt bra ! man blir så jävla glad av den :]
jag en är person som ÄLSKAR MUSIK ! lyssnar på allt.
allt som man kan dansa till och man blir glad av , bra texter osv. Men balader är inte min smak (A) gillar mer fartiga låtar om man säger så. Vet faktiskt inte vad jag skulle ta mej till utan musik.
när jag är ledsen så tröstar jag mej själv med musik , och typ innan match osv så peppar jag upp mej med musik.
om inte musik fanns så tror jag att världen skulle vara ganska så tråkig....
jag kan varken sjunga eller spela nått instrument men jag önskar att jag kunde för de förbannat kul med musik.






erkänn attt han inte bara är bra på att sjunga utan att han ser jävligt bra ut oxå ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0