Magkatarrr

har jag sovit mkt inatt ?- nej
har jag jävligt ont i magen fortfarande efter en vecka ?- jA , och de blir värre
har jag ätit nån idag ?- nej , spyr typ om ja ba kollar på mat.
är jag trött ?- jo , blir nog att gå och lägga sig igen.
fryser jag ?- jaaaaa som vanligt....

asså nee de här är inte ens kul nu =(
planerna för dagen blir ändrade .... blev ingen match för mej , blev inte och lämna in telefon så nu får jag vara utan ändå tills på måndag...och ikv blir de ganska så lungt tror jag.
Det ändå som jag är sugen på är morötter , chips och dipp! mumss

idag fyller min älskade madre år dessutom (L) ! 
så de blir nog att ligga och mysa ikv med film och dipp :]
aja nu så ska ja gå och lägga mej igen och sova ett tag
Hade !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0