godmorgon eller nu vad man säger ?

ja precis , jag vakande ungefär för 30 min sen, inte bra ! eftersom skolan börjar om på torsdag och de är dags för mej att vända tillbaks dygnet igen,( det går piss! ).

igår tillbringade jag kvällen/natten hos rebban tsm med 3 galningar ( lisa , rebb, och fanny)
vi fick vänta ett bra tag innan den största galningen kom , men när hon väl hadde sparkat till rebban med sin fina träfärgade spark så ville hon ta hål i öronon , rebecca letade åt en nål och sen var de bara att trycka igenom nålen, OCH LISA SKREK SOM EN JÄVLA GALNING !!!!, hihi nej ja skojja ba (A) hon satt där jätte fint och snäll faktiskt. två hål blev de sen fick de va bra.
vi började att se nån jävla psyk film som handlande om två 13-åriga tjejer som tog droger , rökte , snattade osv, helt okej film faktiskt :)
efter de var de bara att hålla sig vakna och börja peppa till junior VM mellan Canada och Sverige !!!!
typ efter 30 sek fick swe utvisning och canada fick powerplay och gjorde mål ....
efter första perioden dog då jag och fanny en powesnap några minuter efter de var vi pigga och alla skrek och var heltförbannade på jävla dommarjävlarn ! dom måste fan ha varit köpta ? (dom som såg matchen fattar nog vad jag menar), den som var helt jävla vild var lisa lindqvist , hon satt och slog mej , slog i väggen och var jävligt nära att hon skulle spotta på tv:en :S
nästan så att men blev rädd för hon (A)
aja matchen slutade iaf med 5-1 till fitt j***a canada. Dom spelade så satans fult så de är inte sant....

nej, nu ska ja ut och skyffla snöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0