friskis=)

Ny duschad och fräsch. kändes jävligt skönt att träna idag faktiskt. fick faktiskt med mej joanna , johanna och fanny :D.
Känner mej riktig off ikv , känns ganska surt att skolan börjar om imorron :O !!! 8.15 - 15.55 , inte kort dag för den delen heller.
jajust ja , jag skulle ju berätta om dagens händelse idag.
det var så att jag var på stan idag med fanny , joanna och sofiap.jag skulle då ta ett til hål i örat idag ( på den där lilla saken i örat ) jag tog då först på aveny :) sen skulle också fanny och joanna ta två hål , längtst upp och lilla ploppen.
jag tyckde inte att alls att de gjort ont. men sen när de var littlejoannas tur så blev hon skitnervös och började spänna sig.
och tjejen som skulle ta hålet hade hett pistolen mot joannas öra så började joanna blunda och hålla i sig å nått jävla skåp :O joanna slog nästan till hon ! FAN DE ROLIGASTE JAG SÄTT PÅ LÄNGE :D !
förlåt joanna men ja älskar dej endå :]
snart kommer 2 brudar till mej med nybakad kladdkaka (A) fan så gött asså, och vi ska förmodligen sätta oss och se TWILIGHT.kommer bli mys pys =)
hörs imorron!
puss e.l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0