kanske bäst så

Det senaste året har jag tröttnat på fotboll så grymt mkt ! eller rättare sakt sen vi slog i hop med moröblommorna och efter de har en efter en från mitt gamla lag slutat , 21 har slutat så nu är vi 6 kvar.
det är inte alls som de var förrut, allt har förändras.
vet inte vad de är som har gjort att ja tröttnat på det men jag har spelat fotboll sen jag var 6 år tror jag.
jag saknar gammellaget så sjukt mkt ! Sommarn 08 med vårt lag var helt otrolig.
då var allt på ett annat sätt, jag saknar alla tjejerna och jag saknar framförallt vår underbara tränare gunnar karlsson som vi hade sjukt skoj med i 2,5 hela år ca.
gammel laget mitt har varit med om sjukt mkt skoj under dom här åren , vi vann ute dm, vi vann futsal dm , vi var nere i fulun och spela dm och, alla cuper ( PSG , umeåfotbolls festival), norsjö och framförallt GOTHIA !
gothia veckan var helt otrolig, vi hade skit bra sammanhållning i laget den veckan så som vi aldrig haft förrut.
lisseberg , brazzarna , matcherna , spårvagnsfärder , stan , disco , invigningen , folk man träffa där nere och mkt mkt mer.
det går inte ens förklara med ord. ett stort minne som man bara upplever en gång i sitt liv.
Och nu i år så ska moröblommorna dit och vi får inte följa med så vad tränar vi riktigt till vi som är kvar ??
känns inte de minsta roligt att fara och träna längre, tyvärr =S jag tränar bara nu för att jag har tvångstankar att ja kommer bli en tjockis om jag slutar.
Men jag har ju innebandyn kvar som jag tycker är skit roligt iaf ! de tänker jag inte lägga av med , de är ett som är säkert.

ihelgen så skulle vi fara till norsjö på träningsläger men jag har just sakt att jag inte ska med.
alltså inget norsjö för mej ihelgen.

sen framöver får jag se hur jag gör, men ja vet att om jag slutar så kommer jag faktiskt sakna de :] men tur är så går jag ju fotbollsklass på kanal så lite fotboll blir de hur som helst.

i miss you girl (U)




      



         

       

      
   

Kan man inte backa tiden på nått sätt ? (A)


Kommentarer
Postat av: sanna

fyfan, så underbara år det har varit!!!

2009-01-30 @ 16:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0