bad day

assså åhhh jag orkar ej !
dagen har väll inte varitså bra , är inte glad just nu, allt bara går åt hell ju.
efter skolan så träffade jag joanna på stan för vi skulle kolla hos alla optiker om de fanns färgade linser utan styrka, npg fanns de men dom kostade 300 spänn + att men är tvungen att göra nån jävla syn koll före som kostar 395 kr ! då äre fan inte värt.
och har jag jävligt ont i axen för har gått runt på stan i 2 timmar med en väska som väger 1000 kg.
nej nu MÅSTE jag verkligen gå och plugga elkemi =S , vi har prov på torsdag så.... wish me luck =)
skalägga mej i min sköna säg och ta tag i de där!
hooooooooooooooooj





önska sig kan man ju alltid göra ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0