vilket liv...

Har suttit och kollar på '' Du är vad du äter''.
Det handlade om sanna Bråding.
Sanna Bråding dömdes den 27 juni 2008  till tre månaders fängelse för narkotikabrott.
Varför ens pröva droger :O , fattar som inte vitsen....
Hon har ju som endå valt att leva det livet som hon har gjort i 15 år.
Sanna förlorade sitt jobb , massor med vänner och familj, och drogerna kostade henne allt. är det värt de ??
2006 var första gången hon tog en drog, och hon från början fick hon de av vänner gratis.
fattar inte ens varför man tar emot något sånt !.
Jag tror allt handlar om sin självkänsla och att vara stark nog att tacka nej, och inte dras med för sina vänner håller på med sånt. Hon har haft de jobbigt sen hon var 14 år och fick panikångest osv.
Alla har väll problem men att droga löser inga problemen , gör de bara värre.
Men jag tycker att det var sjukt starkt gjort av henne att ställa upp på de i tv, tror även att de hjälpte henne att komma upp från det djupa hålet som hon var i. men vilket liv hon har haft alltså....helt sjuk.
Hon hade en årslön på över en miljon och för allt de har hon köpt kokain.
Jag är helt emot droger och ja kommer ALDRIG att ta nån drog i hela mitt liv.


Hoppas bara att hon tar sig upp från de djupa hålet nu med all vård hon fått...

VÅGA SÄGA NEJ MOT DROGER OCH VÅLD !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0