i want it

sitter här med linn och vi har som inget att göra. Ska snart dra oss till joanna och troligen ska vi basta, sen blire kanske att sova där också. Fårse hur de blir med de eftersom jag ska klippa mej imorronbitti , vill ju som inte väcka dom osv.
Jag hoppas verkligen att det inte blir för kort eller att jag blir onöjd för de blir jag typ varje gång.
Dessutom så har jag 5 cm utväxt så blir att färga de till veckan också , ska försöka få de mer ''kastanjebrunt' '' ist för typ rött/brunt/svart som jag har just nu


Den dagen jag skulle kunnat ha så långt hår .....kommer aldrig komma.
inte för jag vill ha långt hår men..... mitt längd + 10 cm till (A).

mitt hår för ca 1 år sen ....blir typ bara kortare och kortare =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0