Du är mer än välkommen.

Nu så är man hemma från den '' jobbiga skoldagen '' , haha gick kort dag , började 10 och slutade 3.
Känns bra att de inte är lika kallt ute längre, -20 till -2 är ganska stor skillnad.
Längtar bara tills man slipper alla tjocka vinterjacker och alla klädlager, vantar och mössa.
korta shorts , linne , snygga sommarskor och min skinnjacka, När dom dagarna kommer så bli jag överlycklig.
Men de är ju att bra tag dit.... bara att fortsätta kämpa att stå ut med vårt vinterland här i norrland.

Lika bra att sätta sig och börja med läxan direkt när jag endå inte har nått att göra.
puss♥







Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: men jag har ju skrivit den själv:)

2009-02-23 @ 18:42:42
URL: http://evalinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta bort

2009-02-25 @ 13:00:33
Postat av: Anonym

är det inte engströööm :)?

2009-02-27 @ 15:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0