träningsvärken kommer....

 for till gymmet direkt efter skolan , och innan ja skulle ta bussen hem så han ja titta in på några afärer , assså guuuuuuuuud vad mkt snyggt de finns nu ! massor med rå fina och söta sommarkläder. till och med bikinisarna på HM har kommit in.
mina pengar kommer aldrig räcka till.... jag vill verkligen ha ett jobb så man kan tjäna lite extra slantar ;)
Om jag inte få ett jobb till sommaren så vet ja inte vad jag gör !
Dessutom måste jagju spara pengar till Gbg som vi ska till i maj med klassen =)

Nä nu ska pappa ha datorn och sitta och lyssna på hockeyn.
Men ja skriver  efter matchen och då behöver ja lite hjälp av er läsaere (A)
Hade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0