sony ericsson

Gud vad jag är less på att lämna in min telefon !!! Jag var och hämtade den idag och jag fick en helt NY för andra gången.. men nästa gång så ska ja byta modell. Tycker om min för har vant mig vid knapparna osv men inte kul om den går sönder hela tiden :S

btw, så är alla mina nummer borta så lämna gärna era nummer (A) vore snällt.

Direkt efter skolan så gick ja in till stan och jag lyckades få med mig en dragkedje klänning hem från H.M.
Hur snygg som helst och bara för 150 spänn. fett värt.
 
Nu ska jag börja skriva en cv och lämna in på massa olika ställen och se om jag får napp någonstans.
Det hoppas jag verkligen att jag får för jag VILL VILL VILL jobba.
I ♥ Money.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0