rider ut stormen

fan så skönt med kort dag, började 12.35 och slutade 15.15 och direkt efter de så for ja och gymma en bra tag.
ska bara duscha sen lägga sig och försöka plugga lite.


Justja helgen var helt underbar, asbra väder, roligt folk osv.
Men har gaaaaaaaaaaanska så ont i rumpan för ramlade ett antal gånger när jag åkte snowboard.
De är ju så sjukt svårt att åka på hälarna, så jag gav upp efter ett tag,blev bara förbannad. Men jag har då insätt en sak-jag är ingen snowboard brud.Men sofia var as bra !
Jag håller mej till skiderna ;) Man känner ju sig handikappad när man är fastspänd med båda fötterna...
De blev då lite galenåk med sofiap i slutat, vi gjorde egna små vägar i skogen. SKit skojj.
Det som sög var att det fanns fan inte EN ända kille där :O typ bara 95:or och yngre...lite synd.
bilder kommer senare =)
puss ♥


Kommentarer
Postat av: emilia

äre inte MALÅ RAGGARN ELINA?? ;-)

2009-02-16 @ 19:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0