det var då ett jävla tjat om dom där klasströjjerna.

ja precis.Min klass håller på att bestämma sig vad vi ska ha för klass tröjjer men de går förjävligt .Vi kommer ALDRIG att komma överrens.
Nästan alla killar vi ha '' Fem ig är mer än 4 mvg'' men de stämmer inte in ett piss på vår klass , det är ingen som har ig så det låter ju bara dumt ? vår klass är mer medel.
Och nu kommer det värsta av allt att dom andra vill ha en brun tröjja och trycket på ryggen ska vara en taopappersrulle där de står '' Nu sticker eliten ,kvar blir skiten'' och där fram ska de vara en bajskorv och texten ska vara i pissgul.
Så jäävla risigt de skulle se ut. Då beställer inte ens jag en tröjja.Jag tänker inte gå runt med en sån tröjja vill ja lova!
Om jag skulle få min vilja igenom så.....

• Kofta
• Rosa med svart text
• trycket där fram'' In och ut det gick till slut''
• på ryggen men ramen'' våra värsta år ''


Skulle blir super bra då ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0