dead and gone

nu så har jag papsi varit och upp på solbacken och köpt  sladdar till min tv (L).
jag köpte även andra boken till twilight , filmen är ju sjukt bra och böckerna brukar ju nästan vara bättre `?
kommer typ ha läst ut den på en vecka men....då fåre blir så.

någon läxa eller nå har de inte blivigt gjort för mej inte , fy skäms elina !
men ikv då ska jag och emilia vara duktiga och fara iväg och bränna lite fett , vi ska nämligen skaffa kort på friskvårdskompaniet :D !
nivet , vi ska ju trimmakropparna till sommarn ;)
aja nu ska jag (försöka) göra lite läxa iaf :P
hade bra =)



taggar ;)

Kommentarer
Postat av: Forciiiiieh

SATAN SÅ RISIG TJEJ 2 KG HANTLAR OCH HON HÅLLER PÅ ATT DÖ!? :'''''DDDD

2009-02-03 @ 23:57:07
URL: http://forciie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0