can't slow down

Sminkningen på make up store blev skit bra. Fick lära mej lite smink tips också, ögonen blir skit snyggt!
Man fick ju också välja produkter för 495 kr.
Det som fick följa med mig hem var.

Guldglitter ögonskugga 130 kr
matt foundation
och ögonbryns färg fast på burk, när man använder den så far färgen på håret och då ser de mer naturligt,  ist för om man målar med ögonbryns penna så målar man ju på huden. Riktigt nöjd med den.
Blev lite över 495 men då valde jag att lägga till ist.

När jag var klart så mötte jag upp Runa och Emilia, vi gick på waynes och tog en kaffelatte.
Jag köpte även en rååååsöt klänning på gina, en kjol och ett vitt linne som satt ihop.....tänk dej en solbränd kropp, heels, skinnjacka och snygga smycken, LÄNGTAR EFTER SOMMARN NÅ JÄVULSKT !

Planerna för kvällen blir att vara med linn , fårse vad vi hittar på för kul. Blir kanske att kolla på melodifestivalen,
Hörde att de var den bästa deltävlingen av alla så vi får väll se.
En sväng förbi maxi troja också det blir , tuggummi (A)
Men ni får ha en bra kväll ♥





Kommentarer
Postat av: liisalii

det är typ som gladiatorsandaler fast med klack:)

2009-02-21 @ 21:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0