20 onödiga saker om mej

1.jag har jätte super lätt att bli brun.
2.jag sover alltid med sockar.
3.jag har lockigt hår.
4.jag är väldigt bra på att sova.och jag älskar de!
5.jag har brytit min näsa ett antal gånger.
6.jag är fördet mesta glad.
7.vill ha riktigt mörkbruna ögon.
8.skulle inte kunna leva utan musik.
9.Jag ÄLSKAR skor !
10.jag har MVG i hk.
11.jag äter säkert 1-4 frukter om dagen.
12.jag har fotfobi
13.jag är en boknörd typ
14.jag älskar adidads koftor.
15.jag hatar vinter.
16.följer endast två serier på tv. Semester svenskar och Desperate housewifes.
17.jag älskar göteborska dialekten.
18.vill tatuera in tre stjärnor på ryggen som symboliserar mamma, pappa och min syster :]
19.Jag är en riktig sms nörd.
20.vill flytta från ske-å om några år.


hahha fan inte lätt att komma på asså .....men jaa då vet ni lite mer om mej iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0