Orkar inte längre...

Planerna för kvällen blev helt annars än vad jag hade tänkt mej...Var tvungen att dra till stan där vid 10 och det har varit en riktigt ''drama kväll ''.En mkt händelserik kväll må jag säga.
Mitt liv är en riktig pannkaka just nu...Vetej vad jag ska säga:P Orkar bara inte med allt det här just nu och vill helt ärligt bara bort från skellhell nu !!

Ska börja dra mej till sängen nu för ska ju somsagt upp tidigt imorgon..Åker hemifrån vid 11 så. Till ni som inte vet vad jag ska göra så ska jag iaf till Jörn och spela en lucia midnatts cup in innebandy. Alla olika åldrar och ingen dommare så det är bara att kötta ! Imorgon kommer några åka över sargen ;) Kommer hem  imorgon natt vid två tiden så kommer förmodligen inte skriva något imorgon men hoppas ni överlever ändå hahaha!

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0