Måndag

efter en natt med nästan 11 timmars sömn så jag är hur pigg och glad som helst..Vi vaknade vid och 12 och sen drog vi ner på stan.Fick med mej 2 nya BHar , lösnaglar, ett par leggings och en svart kula till min tungpiercing.Det jag var ute efter var en tröjja/linne att ha under kavajen på nyår men inte fan hittade jag nått.Får snart panik !
Jag och fanny slog till göra en conch piercing i örat och så gjorde jag även en tragus . men fick nästan tvinga henne ;) Lillfegis.

Ikv så har jag iaf umgåtts med saknade anna som varit i västerås i en vecka och emilia , vi har varit suttit och snackat och sätt på tv hemma hos mej, sen var vi duktiga och gick till maxi i denna snöstorm.
Var riktigt mysigt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0