Is This real the way you make me feel ?

Tjenare ! Klassfesten igår var riktigt kung , vi var ju hemma hos cissi på sunnanå och vid 9-10 kom några boys och festade med oss, lite old classmates ;)
Alla drog till max och käkade nattemat där vid halv 1 och vid 2tiden nån gång så fick ja skjus hem av wirre...Kunde verkligen inte sova för de snurrade satan i min skalle, så somnade där vid 5 imorse.

Har bevisat att jag int är på topp idag för har lämnat vattenkranen på inne på toan och i köket idag...Lite virrepanna.

Ska hoppa in duschen nu sedan ska jag nog lägga mejoch vila och se en film eller nått...Plugga borde jag göra men orkar inte idag. Kvällens planer är inte bestämmda men vi ser senare ikv vad som händer.

PUSS



btw, bilder från gårkvällen kommer ;)

Kommentarer
Postat av: my

http://mymartensson.blogg.se

2009-12-05 @ 16:50:19
URL: http://mymartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0